Tuesday, August 30, 2011

kerja + raya + gambar saje

4 comment(s)













Monday, August 29, 2011

blog umah terbuka

7 comment(s)

Sayu hati, Ramadhan yang disayangi sudah berlalu pergi.


Hari raya menjelma,tanda kemenangan untuk semua kali ni.


Selamat Hari Raya Aidilfitri,maaf zahir batin diucapkan buat team team bloggers,specially to Asrul Ilham Sani,Joey,Ri,Faiz Farish,Cinta Zulaikha,Hidney,Azam Shah,Normal Reza,Bro belated,Achiek Ezam,Shin Innesen,Mr Zamri Big Fat,Mr Hapacrita,Aman,Farouk Freddie,Nizamsani,Mr Syukcruz,Mr Sofie bla bla,Mr Azmer point of view,Mr Izat the story goes like this,Yana Tamancerita,Mr Fauzan Helmy,Mr Sengalzone dan ramai lagi.Tak lupa juga buat team2 bloggers yg ada dalam bloglist aku.


Kita sama-sama mengunjung blog umah terbuka meh!




petai,ikan masin dan budu

3 comment(s)

Semalam semasa sibuk menolong cashier yg cue nyer sgt pjg, ada sorang customer perempuan membeli sesuatu yg aku minat, yang aku suka, yang aku terliur dan yang membuat aku ingat kat kampung.


Dia beli petai,ikan masin dan budu!


Oh mai!...bahan-bahan nih membuat aku berselera nak menjamu nasi skrg jugak, specially time nasi panas-panas baru tanak dari dapur. Tak sangka bole tahan juga selera kampung pompuan nih.Agaknya takleh balik kg beraya kot, sbb tu beli ulam ulam stail kg.


Tp!


Mak aik! bila tengok tang pakaian tak macam owg kampung pun ! Seksi! Sekali tgk 1st impression pun dah tau dia nih selera bandar!Menjolok mata!


Tp dia beli ikan masin, petai dan budu.Org Kelantan ke? Tunduk aku ke bawah.


Hu..hu..terplgla apa ko nak pakai pun, cuma persoalannya di sini adalah 1st impression owg, memang owg kata tak kenal maka tak cinta. Tp kadang2 first pandangan owg terhadap kamu bole membunuh.