Wednesday, October 31, 2012

Pelanduk 2 serupa

6 comment(s)

Lately aku asyik jmpa pelanduk 2 serupa

Klau kenalan atau kwn takpe



Ni smlm kt kenduri kahwin

Aku jmpa seorg kakak muka mcm julia roberts ( serius sejibik! )

Then hari ni kt tmpat kerja plak aku jmpa seorang mamat muka mcm mediang Heath leadger

Oh mai!




Monday, October 29, 2012

Seronok plak

12 comment(s)

Seronok bila berada di kelantan dan dapat dengar cina mahupun india guna loghat kelantan biler bertutur


Weird tp chumil giler
Rasa bangga dengan loghat sendiri tetiba



Adik aku kahwin
Tapi ramai tak bertanya perihal abg nya yg belum kahwin
Sbb muka abgnya nmpak muda berbanding adiknya


Hehe
Serius tak tipu!
Kecuali kantoi bila mak ayah bgtau
Demn!

Sunday, October 28, 2012

Tidak suka

5 comment(s)

Busan weh untuk redha menda yg kita tidak suka

Benci

Telan dengan redha