Saturday, August 31, 2013

Negaraku di panggung wayang

2 comment(s)

semalam saje je singgah panggung melayan wayang

as usual tu my hobby



btw uniknya ketika di panggung kali nih

adalah kempen kemerdekaan, maklumlah negara kita sudah 56 thn merdeka



bangga pun ada

tetiba ada suara di visual menyuruh kami berdiri untuk sama menyanyi dan menghormati lagu NegaraKu

wah! bangga dengan kempen kerajaan kali ini

menjadi!

sebabnya tak kira bangsa & agama di dalam turut sama bangun menyanyikan lagu kebangsaan kita



hinggakan ada seorang warga indon tersenyum bangga dengan suasana rakyat negara kita

sungguh tak terfikir & bagi aku kempen kali ini iaitu di panggung wyg ini unik

bagi mendidik anak muda terutamanya untuk menghormati lagu & semangat 1 malaysia



sangat bangga bila kami sama-sama berdiri untuk menyanyikan lagu kebangsaan

tak percaya gi la panggung wayang, masa aku pergi tu kat cinema wangsa walk


Wednesday, August 28, 2013

motivasi untuk bekerja

1 comment(s)


rasa seronok bila lepas 4 hari atau 3 hari atau 2 hari bekerja aku cuti balik

fyi aku suka buat jadual kerja aku mcm tu

tak kisahlah cuti satu hari ke selepas tu

at least dapat berehat & tenangkan diri



salah satu motivation untuk aku bekerja dgn baik adalah mempunyai cuti secukupnya

atau berehat secukupnya

Alhamdullilah setakat ini ok dgn kerja yg ada

walau amat bz yg amat bila masuk kerja



to all selamat bekerja

dan esok saya cuti lagi setelah baru 2 hari bekerja

:P


Monday, August 26, 2013

Semalam

4 comment(s)

Smlm hari kelam kabut

Serius kelam!


Tp hari nih di midvalley

Bersenang lenang

Cuti wei!