Monday, June 20, 2016

marriage proposal

2 comment(s)



Lately asyik layan & tgk marriage proposal aje kat youtube

very uniq & harmony....terharu pun ada dgn suprise yg mereka buat untuk org mereka sayang

especially yg disertai dgn suprise flashmob



And u all dun ask me y?

hehe



Friday, May 27, 2016

update saya

2 comment(s)


gila la lama menyepi

apa yg berlaku skrg nih?



Alhamdullilah musim panas yg over heat dh berlalu

lately asyik hujan je, syukur

segar2 pokok pokok aku kat depan rumah, sejuk mata memandang

even orkid aku yg lama tak berbunga tetiba berbunga , gilalah happy



btw next month dah start puasa

ini 1st time aku start puasa kat ipoh dan tahun lalu kat Penang

apa yg seronok kat sini? btw aku belum xplore sepenuhnya walau dah lebih 7 bulan kat sini

ada yg kata bosan

walhal air terjun belakang umah je

haha



Thursday, March 24, 2016

ipoh yg panas

0 comment(s)


waaaaa.... Ipoh sgt panas

rasanya semua dah tau, Malaysia tengah dilanda kemarau haba yg boleh tahan dasyatnya

even kami kat rumah ter sgtla kepanasan, rasa seperti tinggal dalam oven



walau dah bukak tingakap

still rasa panas lagi, rumah ada kipas siling aje

ingin buat kerja gila, beli aircond tp nanti meningkatla xpenses kan

harus dipikir



ada satu malam tu kemuncaknya sgt dasyat

panas giler!

rasa nk check in hotel je sbb nak aircond & comfortable



huhu

ujian semua nih, well....kehidupan semakin ok di sini

walau ada certain keadaan a bit complicated

tapi aku malas mau fikir