ceh, dtg lagi melaun nih!
hari tuh kemain complain itu ini, service kami tak bagus la, itu ini lah mcm ko perfect mcm nabi
alih-alih datang supin lagi
gi la berambus shopping tempat lain yg ko rasa bagus sgt tuh!
atau buat kedai sendiri
yg hanginnya, asal je ada mistake kena kat barang dia
customer lain yg baik budi bahasanya tak kena lak
agaknya sbb dia busuk hati tu kot, cepat kena masalah kat dia
so alih-alih aku entertain gak tadi
muka aku dah merah padam
siot tul jawapan dia, tak nak mengalah gak nih
aku baik-baik je cakap, yg ko tetiba hangin pe sal?
menda boleh settle semudah seminit 123
customer kat sebelah pun geleng2 kepala tgk perangai ko yg mengalahkan mak datin
mmg dasar owg tak kerja customer service mcm ni lah
xde adab! aku hangin kenapa, sbb dia since awal takleh nak cakap elok2
cur cakap elok-elok sikit
penat siti Nurhaliza duk nyanyi kompang kat Aeon budi bahasa budaya kita
even setiap setengah jam plak tuh
aduii...
sabar tul aku tadi, sumpah malas nak entertain makhluk perasan vouge nih lagi!
rasa mcm nak jumpa luar aku siat-siat je mulut tak reti bahasa tuh
tolongla cakap elok-elok, bulan puasa nih cik kak oi! takde respect langsung!
even laki ko pun reti duk diam
nih ko mcm tutttttt!!!
* marah gila aku tadi,hampir-hampir hilang kesabaran, dahla owg ramai, tolongla bagi kerjasama, menda kecik je lahanat hoi! demn!
aku perasan bulan-bulan puasa nih ramai yg mengamuk ( aka Period pain! ) especially Melayu, aku tak taula nape? Lapar kot!
19 comment(s):
bawak bertenang...
jangan bawak masalah kat rumah lak nanti...
relax, sabar jgn stress2 okey.. biasa la tu kita kerja customer service memang gitu.. saya pun macam2 pengalaman kena, siap kena maki cakap kt saya 'servis mcm celaka' pun ada jgk. sabar ye
mmg keja cmni asek nk dk maki hamun je..xmaki hamun kwan sekerja, maki hamun customer..kdg2 bagus gak maki hamun ni..rasa tenang jiwa kan? id experince this before
Datin Vogue kan. Biasa lettew. Kih kih.
lu ni dah apehal bebel panjang sangat woii
layankan aje, kalo nak maki hamun - kena marah ngan manager plak. Aisyh
Biase lettew. Cer bertenang. kalau dpt custemer mcmtu lg, buat bodo jek! nanti die penat die diam. hahah.
wah...saya memahami anda...*sambil tepuk bahu...
kalo org negara sendiri ok lagi...kalo negara seberang tambak???mcm nak ku bagi kaki je kenkadang...dtg shopping negara orang x sedar diri...huhu...tapi x semua lah...ade yg ok ok...yg tak ok tue memang mcm haram...
tapi kerja cust service kene pandai berlakon...dulu pun slalu ajar staff untuk sentiasa berlakon...biar org tue sendiri malu bila die jerit jerit tapi kite sentiasa tenang dan tersenyum...
btw bulan puasa nie...bykkan bersabar yer...
@SM Alhamdulillah, setakat ini boleh bertenang lagi
@Asrul "iLham" Sany hoho, xdenyerrr
@babycomel xpe, anggap je pengalaman, supaya next time, kita dah immune & dah tau nak wat pe
@eszyamin suma owg tak suka kata kasar, selagi boleh jawab dengan baik, jwb je dgn baik
@Fel vouge la sgtttt! jijik dengar
@frimmpong lepas geram bro, lu pe tahu :P
@Anasyg manager mcm kami nih pun dia ble maki hamun, dengan staff tak tau lah
@Kamal Lee nak tunggu dia penat kita dah makan dalam byk dah
@crescent a ah, mencuba bertenang..handle dengan professional
Post a Comment