Showing posts with label follower. Show all posts
Showing posts with label follower. Show all posts

Saturday, October 22, 2011

yg ke-300

4 comment(s)

Aku dari haritu lagi tertunggu-tunggu follower aku ke-300

Sapela yg bertuah? ( tulah malas BW sape suh! )

Owg kata follower tak penting sgt, pembaca dan tukang ziarah blog tu yg penting. Xpela at least bila mereka follow, mereka sedar kewujudan blog 'ambo' tak gitu?

Apapun apy Saturday to all...jgn nakal-nakal ye



*Blog kita 'bese bese je'


Monday, January 10, 2011

100 follower(s)

3 comment(s)


Salam semua!!!

Yehaaaaaa!!!! Rasa happy semacam je, sbb akhirnya my follower(s) dan cecah 100 owg (baru cecah ke?) he..he..ye ye blog aku bukan femes mana pun sbb tu take time.Apapun saya hargai sesape yg follow.Dun wurry kita akan keep in touch k!

Buat pengunjung sama ada secara senyap senyap dan yg lain yg selalu dtg tu, me kasih all, kamu sgt berharga beb! Jangan lupa komen-komen dan tinggalkan bekas kat c,ni ye!
For lucky follower cik Dieylah kita i have somethng 4 u...jangan lupa tuntut hadiah.Tanda ikhlas sbb sudi menghargai blog ini.

Bangga jab...bg rr peluang,aku baru rasa k. Kih..kih..

Saturday, December 18, 2010

Sape follower ke 40?

0 comment(s)





Salam


Kepada follower yg ke-40




Serius aku cakap


Aku ada sesuatu utk kau [buat lelaki]


.....................................................................................



Serius saya cakap


Saya ada sesuatu untuk awak [buat yg pompuan]




*Sesuatu? Hadiahla...


Tata