Showing posts with label hurrrmmm. Show all posts
Showing posts with label hurrrmmm. Show all posts

Monday, June 6, 2011

Pilihan yg terpaksa

5 comment(s)


Penah lalui dlm idup tak kalau anda terpaksa melakukan sesuatu sbb ianya perlu dan terpaksa dilakukan?


Suka atau tidak, kena gak buat sbb dah memang kena buat, kalau tak buat hancusss la ko atau berada la ko kat tahap macam tu selamanya...


Hidup mmg byk pilihan tp kadang-kadang sst pilihan tu tetap terpaksa kena ambik gak.


Hurrrmmm...buat jela ye, buat yg terbaik walau terpaksa.

Friday, May 27, 2011

Orang kata kalau tak cuba tak tau kan?

6 comment(s)


Cepatnyer masa berlalu...kdg2 tak sedar dan kdg2 tak menyempat.

Wah takutnya kadang2...

Sbb byk lagi yg belum dicapai, ruginya kita kalau membiarkan ia begitu. Kadang-kadang planning tak guna kalau tak dilaksanakan.Sia-sia aje. Ada satu misi aku tu smpai skrg tak juga aku buat.Aku takut apa pun aku tak tau. Orang kata kalau tak cuba tak tau kan?

Apapun, hidup kita, badan kita, perasaan kita, maka kitalah yg kena laksanakan. Suka ke tak suka ke buatla diri oi...ia penting,sgt penting utk kehidupan sendiri gak.

Sampai bila nak mcm nih.

Sekadar menolog dalaman di hari Jumaat yg tak sengaja tercoret kat sini.




Hurrrmmmm...

Sunday, May 22, 2011

Tak mungkin...

6 comment(s)
Kalaula aku bole bgtau...ko tu dekat aje...sgt dekat...sgt dekat...

(pegi bilik air,tgk cermin,lihat! Kau mesti tau siapa...!!!)

Tp mana bole

Pergila kau jauh-jauh...

Perasaan ini harus dibuang!

Bahaya utk aku kot!

Hurrmmm...

Saturday, August 28, 2010

Saturday

2 comment(s)



Sabtu muncul lagi, nothing special today melainkan keje bagi aku. Hari ni akan ada majlis(actually bkn majlis sgt pn) berbuka puasa dengan teman2 rapat, sedihnya skrg nih ada 2 owg yg agak rapat ngn aku xdpt attend plus misi kami nk mkn steamboat xmenjadi gara2 full book lak...so as back up kami berbuka ramai2 kat Kenny Rogers. Apepun tetap proceed gak tanpa diaowg...bior rrr...kecik ati...dua2 ada alasan tersendiri.Hurrmmm...

Actually smlm aku agak kecik hati ngn my syg, but dah ok...dh call dia so dah lega...well saje kan aku ngade2 nk terasa plak padahal bukan apa2 pun, nasib baik dia paham, thankss awak..sbb layan ngade2 sy nih...once again utk kali yg ke berapa entah...I LUV U SO MUCH!!!

Dan hari ni dengan esok gak xde klas...ya rrr weekend so mana leh wat class just akan tulun2 dept plus do somethng2 yg berguna. Oh ya, smlm gak dh kuar result utk upgrading interview aritu, then spt yg dijangka, aku tau aku xdpt then xterasa apa2 pn...lagipun mbo aku agak rendah plus thn lepas aku dah naik kan...hu..hu..

Untuk store aku xramai yg naik...4 mnangemt team cuma 3 owg je dr berbelas2 yg pegi interview...sedih gak, xtau nape jd mcm tu...ramai member yg lain quiet frust ngn result nih...namun rezeki masing2 kan...so terimala ya...

Ok...terpaksa akhiri di sini sbb aku nak mandi dan nk iron bj agi...4 all selamat berhari minggu, rest pepuas k...serta selamat melakukan persiapan raya plus mmbeli bj raya ya...

*Untuk si dia, aku syg kamu... jgn tidur byk sgt k..n no noty2...hu..hu..