Showing posts with label release. Show all posts
Showing posts with label release. Show all posts

Wednesday, April 27, 2011

Jalan-jalan masa muda

5 comment(s)
*Best fren ever!



Hari ni masih lagi mood mood yg tak best, entah bila la nak jadi best aku pun tak tau.

Dan juga hari nih dah gaji, byk planning gaji utk bulan nih tambah-tambah aku nak pakai byk duit utk percutian awal bulan 5 nanti.


1-4 May aku bercuti ke Kuching with a few frens...cuti lagi ye?...mestila, tgh2 murung dan perasaan tak syok nih baik aku gi releasekan kat sana. Aku tak nak shopping sgt, yg penting excited nak nengok tempat owg, plus naik flight utk kedua kali.


Tiap-tiap bulan aku cuba bagi hadiah kat diri sendiri,tak mahu tension2 keje, tak mahu tension2 dengan keadaan dan tak mahu rosakkan kesihatan diri aku dengan memikirkan perkara yg bukan-bukan.

Lagipun jauh perjalanan luas pengetahuan dan pengalaman ya.


Aku mmg dah nekad,sblm aku kahwin aku nak rasa semua menda ( i mean menda yg baik2 je ye), nak jalan2 ke byk tempat specially oversea ok! Tak mau idup kat bwh tmpurung tu lagi. Sementara masih mampu nih apa salahnya merasa.



*Ok ka?


Sunday, November 28, 2010

Nikmat release

0 comment(s)


Salam semua,


Finally setelah berpenat seharian...akhirnya sudah jua segala keje-keje besar (Stock Take) kat store aku.


Release.....dan aku hari ini to up tidur dengan sebaik mungkin


Setelah mandi tadi,badan rasa sangat segar...kenikmatan yang tak terbanding


Syukur segalanya d'permudahkan tuhan...keje pn berjalan dengan baik


Happy sebab, aku dapat menjadi seorang pekerja yang baik... : )


Beberapa hari lagi kita akan melangkah ke bulan 12 iaitu bermakna bulan akhir utk tahun ini


Sedih rasanya nak meninggalkan tahun 2o1o yg semestinya menyimpan sejuta kenangan


Sama ada suka mahupun duka


Tahun ini juga ku dipertemukan cinta : )


Banyak impian dan visi juga yg still belum terlunas, antaranya biarlah aku aje yg tau


Lately aku seperti abaikan si dia, maaf awak, tidak saya lupakan awak pn walau bz bekerja


Maaf sebab kurang sms dan call...masa dan keadaan suntuk dan semua perlu kejar waktu


Oh ya azam 2011?


Ada satu tu...tengah kejar nih...yang lain aku akan perlahan-lahan kejar dan grab sehabis baik


Orait...harap korang pn ada azam korang utk pulihkan diri yg mungkin masih ditakuk lama


Chow...moga apy suma!