Showing posts with label selsema. Show all posts
Showing posts with label selsema. Show all posts

Wednesday, September 14, 2011

Wednesday aku yg bisu

9 comment(s)

Hari ni cuti lagi,


Semalam tidur agak lewat, maka bangun pun lewat, tp macam biasala pepagi mesti phone berbunyi, bukan bunyi alarm tp call masuk, sangat menggangu sbb once aku celik nak tidur balik pun susah.


Before sleep semalam aku telan ubat, yala, asyik batuk je, selesema agi dan suara masih lagi xde, nak bercakap pun susah. Sebab tu sape call aku pikir 2 kali nak angkat.


Alhamdulillah walau tengah selsema yg agak berat nih dengan ilang suaranya, aku tak demam. Actually badan kena kuat, antibodi pun. Aku tak berapa gemar bergantung pada ubat kecuali have to je.


Pe aktiviti rini? May be kuar kot, layan wayang dan malam nanti kena study sikit, esok ada test kena duduki. Foodhandler test to become Foodhandler Trainer, wish me luck k!


Sekian...

Monday, September 12, 2011

suara aku hilang

4 comment(s)

Oh mai! Aku hilang suara...


Dengan selsema gajah + hidung berair + batuk, tp Alhamdulillah nasib baik tak demam je. Wisau gak. Nasib baik esok dan lusa aku cuti.Bole rr rehatkan diri.


Suara dahla garau2 plahan mcm nak ilang sebelum nih, sekali tadi aku ada kelas, sehari suntuk mengajar, dengan ubat tak makannya, aku redha je. Then lepas tu ilang terus, tak mampu nak meraung karoake dah. He..he..


Redhala nih, kena bercakap satu hari td.Anak murid aku, asyik nak mendengar je.Terus ilang suara chumil aku.

Sunday, September 11, 2011

sgt teruk!

4 comment(s)


Aku susah sikit nak kena selsema nih, tp sekali kena, nanya!

Tadi pelanggan tgk aku pun cuak, suara dh tahap garau sengal, muka merah,hidung berair dan gatal, batuk serta bersin.Tp gagahkan diri buat kerja dengan professionalnya.Tak mo ambik MC jaga rekod katanya.

Btw, nak bagitau aku dah jrg giler BW, effect giler2 kat blog aku. Visitor dtg nak tak nak je.Mood xde, aku dah pandang agak sepi blog nih. Aku just singgah blog2 yg aku mau mereka update je. I mean aku xcited mereka update sbb story mory mereka bestt.

Antaranya lawatla Blogger bloglist aku.

Satu lagi, entry aku pun kurang berseri dgn picture pun malas nak tempek.Entry byk hal sesi luahan perasaan serta update isu semasa pasal diri aku je.

Sgt teruk!!!