Showing posts with label youtube. Show all posts
Showing posts with label youtube. Show all posts
Tuesday, April 24, 2012
bila aku jatuh cinta
* fyi, aku setiap kali drive kete mesti terdengar lagu nih, ERA FM memang rajin putar
owg kata kalau hari hari dengar
maka jd suka
kalau hari hari tgk
maka jd syg
kalau hari hari rindu
maka jd angau
Thursday, December 22, 2011
KPOP mix nasyib
ni version asal
dan yg nih plak, version olahan baik punyer
*gua gelak smpai nak tikam diri, KPOP mix nasyib
mcm mcm hal la owg zaman skrg, gua redha
dan yg nih plak, version olahan baik punyer
*gua gelak smpai nak tikam diri, KPOP mix nasyib
mcm mcm hal la owg zaman skrg, gua redha
Monday, December 5, 2011
osbon
Os: 'kalau abang jadi burung, mas nak jadi apa?'
Abon: 'mas jadi sangkarnya'
Os: 'aaa kenapa?'
Abon: 'nanti BURUNG ABANG MASUK SANGKAR'
*Kalau korang tak paham tak tau la, muahahahhahaa! :P
Sunday, October 2, 2011
Tiru mcm dia
Nampak sgt dia susah tp dia berusaha,even aku sendiri yg duk umah nih gabra nak dengar dia jawab soklan pengacara tuh...
Menda yg bukan mainan kat mulut, yg bukan kebiasaan dan yg bukan keistimewaan agak sukar untuk dilakukan tp beliau berusaha kerana usaha kadang2 buat kita berjaya.
Usah dipot-pet akan hal tudung, hal owg kg, hal xleh spekin...meh kita tgk yg positive.Dia berjaya dalam arena dia sendiri.
Tang hal baru wat album omputeh, tu bukan bidang dia actually, tp sbb dia cabar diri sbb nak wat kelainan dan mau belajar.Maka yg mengeji xde hak untuk nk kutuk ( i mean yg over mengutuk ) untuk nak jd cikgu omputeh, nak suh jd sehebat Mariah carey,Celine Dion atau nama2 besar lain.
Stop ajelah, dia berjaya kat Malaysia kira ok.Even 1 day leh melangkah ke sana (International) sape tau kan, itu satu bonus buat beliau. Sbb beliau berusaha untuk menjadi yg terbaik.
Aku puji sbb dia cekal,sabar dan berani mencuba. Meminati beliau cuma 1 bonus. Meh kita belajar sama2 k.
Friday, August 19, 2011
Tuesday, December 28, 2010
Kucing samseng
Siot je!
Samseng la sgt
Tapi tak padan ngn kecik, dua lawan satu lak tu
Ada bran korang?
.
Samseng la sgt
Tapi tak padan ngn kecik, dua lawan satu lak tu
Ada bran korang?
.
.
.
.
.
V
Subscribe to:
Posts (Atom)