Tuesday, October 26, 2010

gembira = Happy

0 comment(s)




Actually i like happy ending...semua owg pn...

Dalam hidup ada pelbagai kisah yg sukar kita tafsirkan..

Ia terlalu subjektif...kadangkala ia berlaku mendadak,kadangkala ia berlaku tanpa d'sangka atau mungkin jua kdg2 d'lakukan oleh kita yg suka mmbentuk keadaan..

Namun semua adalah ketentuanNya...kita hanya merancang tapi maha 1 itu yg menentukan...

Well...nak kejar kebahagian dalam hidup bukan sesenang 123, byk yg kita kena bayar k...pengorbanan jua yg mengiringi..

Tapi akhirnya kitakan tetap jumpa jua apa yg kita ingini...

LIVE LIFE COOL!!!

Serius hidup mesti sehabis baik utk happy...

Maaf utk kemerapuan malam ini..sbb aku rasa ia yg terbaik...


Monday, October 25, 2010

Yup...bersyukur aje!!!

0 comment(s)


Serius aku ngantuk...tp tetap nk mencoret gak sst kat sini...

Actually semangat aku flat je lately, keadaan di tempat keje buat aku jadi macam nih..mungkin half of it dh sembuh tp seriusly aku xleh tipu diri sendiri bahawa aku sudah sembuh...serba sedikit aku terasa dengan keadaan..

Sometimes aku rasa ia tak adil utk aku tp bila difikir balik...i deserve what i get, just bersyukur ..tiada apa yg perlu ditamak agi,just jadi seorang lelaki yang baik...

So nih tengah ambik masa lah ni pulihkan semangat...seriusly aku byk manjakan diri dengan melakukan sst yg aku suka..

Xkisah berhabis wang asal aku happy...sbb aku tau ubat yg paling mujarab dan menda yg paling best kat dunia nih adalah perlu HAPPY rite?

Maka aku rajinkan diri jumpa si dia, layan cd,DVD,series,tgk wyg,karoake dan aku nk beli beberapa menda yg aku aim lately...so proceed je sbb aku dh cukup bekerja keras utk kerjaya aku.

Namun aku tau ada beberapa certain part aku patut perbaiki , i mean yg melibatkan kerjaya aku..so aku kena work hard utk menjadi seorang pekerja yg baik/bagus...caiyok diri!!...u can do it!!!

Just berani dan terus mara ke depan...

: )


Friday, October 22, 2010

Berehat sepenuh hati

1 comment(s)




Selagi mampu utk enjoy dan bahagia...aku akan teruskan!!!

Serius idup mahu happy!!!

Thanks dear sudi temankan...

I LUV U SO MUCH!!!!!