Friday, May 20, 2011

Naruto syok tp...



Aku nih sebenarnya suka jugak layan cerita NARUTO nih...

Tapi kan kalau asyik sembang lebih (dialog je lebih) plus flashback memanjang je wat aku anti climaks gak...yala, duk tgh syok-syok layan diaowg perang sekali flash back plak muncul,taula nak konkritkan jalan cerita tp kalau meleret-leret sgt jenuh gak aku nak layan berepisode.

Bayang kan...1 episode tu abih mcm tu je sbb flash back dia.

Oleh sebab itu selepas didownload harus aku skip ngn 4ward cepat-cepat.Ambik time perang je.Namun jalan cerita tetap dipahami,mana bule membabi buta je 4ward.

4 ur info, Naruto nih aku rasa antara anime yg terbaik, dengan jalan cerita yg unik,kuasa yg unik, kelebihan yg kita tak terpikir dan kdg2 muzik dan sound effect dia menakutkan/mmberi kesan.Kira sampaila msg cerita yg diaowg nak sampaikan.

Aku lately xdela mengikuti mana pun, bila tgk kat TV pun rasa cerita dia mcm version lain lak. Kat web mcm syok sikit.

Pepun penggemar dia mesti tau, adik aku antaranya.Tanya la ape je pasal Naruto mesti dia tau.



* Detail pasal Naruto klick sini >> NARUTO <<



0 comment(s):