Showing posts with label good morning. Show all posts
Showing posts with label good morning. Show all posts

Saturday, August 21, 2010

Good Munin!!!

0 comment(s)


Happy weekend 2 all? dh bgn? Aku baru je bgn...tp jgn berangan aku cuti k...aku cuti besok lol...oh...bdk tu dah bgn? munin wak? cumel...kih..kih...
MySpace


Xtiviti korang? tidur? jgn2..makruh puasa ok...sia2 je puasa kang...bgn, mandikan diri, bg wangi then kemas bilik,umah ke ape ke...watla...asal bgn...ptg karang br gi bazaar...

Hu..hu..aku plak akan bergelumang ngn keje, keje dah xbyk dh...plus raya nnti pn jadual utk trainer pn xpack..xmcm duk line dulu...bz c,tu sana sini...so kali ni turn2 tulun diaowg lah ya...

Ok xmau cakap pjg...aku just tinggalkan korang ngn sebuah lagu...enjoy...ambik mood raya jab...persediaan katanya..





Wednesday, July 28, 2010

Alop ya!!!

3 comment(s)

Salam semua...pagi yg ceria!!!!

So rini bz k aku...ada kelas ngn malam ni masuk keje balik untuk helper the stock take..bla-bla..

Ni baru bangun sbb msk middle kan..hu..hu..so update blog jab.

Xde pe yg menarik pn untuk d'ceritakan, suma ok2 je...sebab meeting yg menggerunkan tuh dan berakhir ngn baik. Esok plak cuti, tu yg apy tu...hu...hu..

Plan? entah rr...rasa mahu karoake la...yea..yea...kali ni gi ngn mmber sekepala plak..hu..hu..

Nyanyi lepaskan segalanya..hu..hu..

Ok rr...sebab baru bngn..maka harus pergi mandi...tata..

*Oh ya nak gitau korang..rajin2la bukak karya aku...aku ada letak pic2 watak yang mana karekternyer adalah diilhamkan dari diowg...hu..hu..

Saturday, July 17, 2010

Morning Guys!

0 comment(s)






To all BLOGGERS

MORNING GUYS!!!

Sunday, June 20, 2010

Selamat Pagi

1 comment(s)

GOOD MORNING SUMA!!!!!!!