Saturday, January 1, 2011

Catatan ringkas 01/01/11

2 comment(s)
Tadi seperti serba tak kena sat, aku pun tak tau nape? May be tidur lepas maghrib kot...abaikan!

Hari ni aku byk fokus akan hal keje, walau tahun baru aku tetap kena keje sbb kami semua cuti dapat hari lain. Tapi masa rehat kerja tadi sempat pergi Hulu Langat, member kahwin, mkn free agi plus owg duk free-free tanya aku bila nak kahwin? Aduiyaiii...masa berhibur tak habis agi la weh... : )

Oh ya, sorang member aku merangkap ex housemate aku merangkap member yg penah jadi member baik aku bertunang rini. Congrats fren! Moga ke jinjang pelamin ekk..

Malam ini adalah aktiviti lipat baju dan memanjakan diri agi. Mungkin layan DVD if rajin @ sebaliknya. Esok aku mau bgn awal, kene bangun awal sebab open store...surprisely dua ari berturut-turut plak tu. Redha!Tak pe,tak kisah sbb nnti bole balik awal.

Sekian catatan 01/01/11...


Jom layan kechumilan nih jab (segmen sengang-sengang)

.

.

.

V

.
.
.
.
V


*Buat masa skrg aku mahu bertenang,senang dan lenang...

Sewa Hotel Mahal

1 comment(s)


Cerita bermula,


Seorang pelancong singgah di sebuah hotel pada tengah malam. Pelancong itu meminta pekerja hotel memberikannya sebuah bilik katil single.

Tiba-tiba pelancong itu terlihat seorang gadis cantik dan seksi di lobi hotel. Dia meminta diri dari pekerja hotel untuk bertemu gadis tersebut. Setelah beberapa minit, pelancong itu datang bersama gadis cantik dan seksi dalam dakapannya.

"Saya sungguh gembira bertemu isteri saya di sini," katanya kepada pekerja hotel. "Saya nak bilik katil queen size".

Keesokannya, pelancong tersebut pergi ke kuanter untuk membayar sewa hotelnya. Dia sunnguh terkejut kerana sewa hotel itu sebanyak RM3000. Dengan perasaan marah dia berteriak. "Baru 1 malam aku di sini, kenapa terlalu mahal?".

"Betul, tuan baru 1 malam, tetapi isteri tuan sudah 7 malam menyewa di sini", kata pekerja hotel kepada pelancong. Dengan perasaan malu, pelancong itu membayar menggunakan kad kreditnya.

Azam 2011

2 comment(s)

6 Perkara

  1. Solat 5 waktu
  2. Jogging
  3. Manager
  4. Kereta
  5. D'sayangi
  6. Menyayangi

Aku tak perlu detailkan, sbb aku sendiri yg akan jayakannya...wish me luck!

InsyaAllah...