Thursday, March 24, 2016
ipoh yg panas
waaaaa.... Ipoh sgt panas
rasanya semua dah tau, Malaysia tengah dilanda kemarau haba yg boleh tahan dasyatnya
even kami kat rumah ter sgtla kepanasan, rasa seperti tinggal dalam oven
walau dah bukak tingakap
still rasa panas lagi, rumah ada kipas siling aje
ingin buat kerja gila, beli aircond tp nanti meningkatla xpenses kan
harus dipikir
ada satu malam tu kemuncaknya sgt dasyat
panas giler!
rasa nk check in hotel je sbb nak aircond & comfortable
huhu
ujian semua nih, well....kehidupan semakin ok di sini
walau ada certain keadaan a bit complicated
tapi aku malas mau fikir
Posted by
bukankosong
at
12:03 AM
Monday, February 15, 2016
maka
bila mendegar lagu-lagu baru kat ERA mahu pun HOT FM, wah2 banyak yg catchy
not bad warga artis kita, mampu menghasilkan karya yg luar biasa
yg mampu diterima semua lapisan masyarakat especially warga muda yg kunun baru menuju ke arah
'falling in love '
untuk org yg macam aku, yg kadang suka berangan...sesekali ingin lupakan perihal kerja yg tak pernah sudah
maka layan lagu lagu seperti ini buat saya rasa masih muda
serius! kadang tak pernah menerima diri sudah tua ye
walhal aku sudah menginjak umur 33 thn
sungguh aku tidak mahu menyeksa diri dengan apa2 masalah
sebab nanti uban makin bertambah , muka cepat nampak tua
diri selalu nmpak tak enjoy, muka nmpak tak suci,pucat,kelam & membosankan
tak mahu wei
cukup cukuplah toksik makanan yg kat mana2 ada
lemak lemak berselerak kat setiap penjuru pencuci mulut
penyakit2 yg sukar diduga tiba
udara yg disedut yg belum tentu bersihnya
maka jangan dicacatkan lagi dengan ketidak kegembiraan diri dengan memikirkan
pelbagai masalah zaman sekarang
penutupnya
usah dicomplicatedkan keadaan yg sememangnya semudah ABC
Posted by
bukankosong
at
2:03 AM
Thursday, January 28, 2016
lupakan semua
keadaan mungkin makin ok di tempat kerja
mungkin? haha
actually tak mau bercerita akan hal kerja
sangat membosankan
well, skrg musim bz
CNY around the corner
cuti tak banyak, tak banyak bleh gi hangout kat luar
even pah balik kerja, banyak habiskan masa kat rumah, santai2 & releasekan minda
dalam musim bz nih, mulala dtg mood malas
rasa nak duduk rumah je sepanjang masa
lepak2 kedai mkn
dan borak2 tanpa sedar masa berlalu
lupakan semua yg merimaskan tuhh
Posted by
bukankosong
at
11:04 AM
Subscribe to:
Posts (Atom)
