Sunday, October 20, 2013

memang ini yg berlaku


untuk beberapa hari ni pemikiran tak lekang dek kerja yg menimbun

walau bercuti tetap dikacau, takut ada yg pending



memang kita tahu kerja tak pernah habis walau sehebat mana pun engkau

apatah lagi ups & down kat tempat kerja sgt obvious

kadang kita bersemangat menggunung mengurus job

kadang hancur lebur dek kritikan yg sekadar kritik tanpa bantuan/ countermeasure



itulah yg berlaku

kadang telan shj & berusaha untuk membuat yg terbaek for next

btw kini berada di kg, becuti beberapa hari

relaks kan luar dalam




5 comment(s):

the malay male said...

rehat puas2

Muhammad Syazwan Norhalik said...

dapatkan rehat dan tidur yang secukupnya ;)

t.a.t.a said...

nak kata aku taksub kerja? kata la. tapi memang kalau kerja tengah banyak, hari cuti pun aku rasa nak datang ofis jugak.

Sam Banjamin said...

dpat peluang rehat.. rehat la der.. kerja tu tinggal dlu..

Poi Blogger said...

take a rest..