Tuesday, November 12, 2013

macam cantik je!



macam cantik je!

macam comel je!

macam cantik je!



glamer statement nih skrg

makin menjadi2 sehingga kat tempat kerja aku semua buat ala2 menyindir gitu

mana yg tak paham terpinga-pinga



huhu

lain plak jadinya dapat kat kami

macam tak de sales je!

macam tak archieve je!

macam takde customer je!  ( dalam tone manja shasha )

aduiii



kalau si shasha tu dengar tuh

kelar leher gamaknya



6 comment(s):

t.a.t.a said...

ayat-ayat yang pasal sales dengan customer tu kan, lagi² kalau bos yang sebut, penuh dengan kasih sayang dan lemah lembut pulak tu, hmmm... memang berbisa kan?

aimi adilah said...

ahahahah

shasha tu hebat reka ayt....

sampai jadi lagu ayt dye tu =)

Sam Banjamin said...

Shasha tu fenomenon ape...

miranadia said...


tiap kali dengar 'macam comel jer, macam cantik jer', kembang tekak. tak tahu kenapa. hahahaha

Teena Tna said...

Mula2 dengar tone ayat ni, ingatkan apa. Rupanya pasal budak nih.

Anonymous said...

archieve?????

it's ACHIEVE!