Saturday, November 8, 2014

kerana kerja


untuk awal Nov ini aku sedar tahap ketensionannya

minggu yg tough & mencabar mental fizikal apatah lagi terpaksa bekerja lebih dari sepatutnya

ada masa, aku rasa nk quit je keje, rasa seperti mau ikat diri kat rumah tak mau keluar buat kerja dan lari dari norma komitment

jika ini adalah semudah itu



mungkin sabar itu perlu, mungkin org kata kalau tak tempuh dulu manakan tau resultnya

yess benar! susah payah walau perit, dicaci maki & dicedera perasaan juga letih fizikal

Alhamdullilah resultnya berbaloi



release sudah kepala otak,fizikal tenang boleh berehat

dan hari ini aku bersantai di rumah menghargai cuti

thnks untuk si dia kerna selalu support mendengar cerita penat & keluhan aku



apa yg aku cuba cerita kat atas adalah, adakalanya mempunyai pekerjaan untuk menyara hidup kadangkala memenatkan ditambah rutin yg sama yg buat kita rasa nak berhenti & lari dari bz yg membunuh ini


rasa juga nak buat business sendiri, yg mana walau perit tapi hasilnya tetap pulang kat diri sendiri

kita bos, kita kuli, hasilnya juga begini




6 comment(s):

Anonymous said...

xde keje yg senang, ari nih aku pun ttp kena keje, xkesah letih ke penat ape, cuma tention jeee aku xleh than, sabe jeee, ko kira ok gak dpt share something ngan someone, aku pemdam sorang2 jeee, hahaaha

bukankosong said...

beb, bila nk jumpa?

Anonymous said...

Klu leh skang jugak nk jumpa ko, eh 'dia' xmarah ke? Bla free nnti aku pm

bukankosong said...

ok,xdehal la

Anasyg said...

sapalah si dia tu kan. bertuah badan dia

Anonymous said...

Kita jee dok tingtong, pehal ni