Monday, April 30, 2018

4 perkara



Ada beberapa perkara yg aku nak cerita secara ringkas, syg juga blog nih asyik terabai dek malas  nak update


1.) Sape yg belum tgk Avengers? well...aku dah, cerita yg plg aku nantikan....9/10 aku bg, good
movie, good actor, scene perang tahap superb , kurang 1 point tu sbb ending dia tergantung sepi, tp 
no hal punya...ku sanggup tggu sequel


2.) 2hb May, aku stock take, warga retail mesti tau pasal nih. Preparation kali nih sgt smooth, doa2 
result yg terbaik


3.) 13hb May nanti, bakal p honeymoon secara official, hehe...1st time p Pulau Perhentian kot, tajaan 
company, long service award, sempena 10 years at my company, gila setia wei!!!

4.) Aku sgt bahagia dengan dia, walau kdg selisih paham tu ada, tp tu dugaan utk kuatkan hubungan 
kami


syukur ada nikmat semuanya....  :)

1 comment(s):

ewanthology said...

Alhamdulillah... nampak semuanya berjalan lancar :-)