Thursday, May 16, 2019

is doneeee!!!



Syukur Alhamdullilah segalanya dipermudahkan

 org kata, berususah dulu, bersenang kemudian

mmg awalnya aku tak percaya , aku nk beli rumah

dulu adala tanam azam, tp mcm impossible plak rasa sbb aku rasa kena handle menda yg complicated

mungkin dh sampai masa kot, akhirnya jd kenyataan




Sembang sana sini,survey, bertanya & akhirnya aku nekad

sedar tak sedar,semua senang je jalannya

dr apply loan sehingga ke urusan dokumen lain

Alhamdullilah dipermudahkan... sek baik PTPTN settle so loan lain Alhamdulillah mudah




Rumah 1st kan...byk gak aku berhabisan

Rumah sendiri, biarlah apa kita laburkan mestilah mau yg berbaloi




Finally done!

mungkin tak semewah mana, tp syukur untuk kemudahan yg ada nihh

Istilah rumah ku syurgaku, sgtlah sesuai



1 comment(s):

michelle said...

IONQQ**COM
agen terbesar dan terpercaya di indonesia
segera daftar dan bergabung bersama kami.
Whatshapp : +85515373217 :-* (f)