Wednesday, January 6, 2021

2021

 

Elok pun 2021 tiba, doa ku semoga Allah memberkati segalanya untukku sama ada dari segi kesihatan, pekerjaan, perjalanan harian dll


Dikala pandemik yg tak pernah surut nih, aku just lepak umah je... pergi keje then balik umah , if dah bosan sgt aku p jalan dekat2 je, itu pun kat area yg kurang crowd


So kalau nk happy ada kat umah, makanya rumah tu kenala rumahku syurgaku kan...so aku share la serba sedikit apa yg best kat umah aku nih selepas setahun lebih menghuni, rumah hasil titik peluh duit sendiri, no more menyewa dan berpindah randah, walau coming soon maybe aku kena transfer ke Taiping atas urusan kerja,aduyaiii


Even berpindah pun, aku janji takkan sewakan umah pada sape2 pun.. mau jahanam yg ada nih, still balik jugak...idokla jauh mana pun, katanyakannn




* Ruang tamu utama, dah setahun lebih nih, tak byk aku ubah deco dalamnya, cuma planning nk cat balikla...will see mood kaler apa plak nnti



* Alhamdullilah walau tak besar mana ruangan dapur nih, tp just nice utk aku yg masih membujang, so far kelengkapan dh ready utk masak mcm2



* Katil size king ok...katanya untuk masa hadapan...luas & selesa katanya,senangla nnti...muahaha




* Bilik tetamu




* Bilik ke-3 menjadi bilik utk simpan baju,basikal & ruangan solat... di balik langsir tu ada enough storage utk simpan segala kelengkapan atau mcm2 yg bleh diguna di kemudian hari



Inilah serba sedikit ruangan rumahku syurga ku dr kawe, walau xdpt beli umah atas tanah tp dpt beli yg apartment nih pun dh bersyukur. Syukur Alhamdullilah utk pencapaian sy selama hidup 36thn kat muka bumi nih...walau tak byk tp for me kira dh agak complete dh tu. Syukur apa adanya ... ye dokk


Ada masa nnti aku share video house tour plakkk...chewahh



5 comment(s):

Anasyg said...

Cantiknya rumah! Rajin kemas camnilah. Nak dtg ar cmni

bukankosong said...

mai la...bleh roger2 nnti ye

michelle said...

Numpang promo ya Admin^^
ayo segera bergabung dengan kami di ionqq^^com
dengan minimal deposit hanya 20.000 rupiah :)
Kami Juga Menerima Deposit Via Pulsa & E-Money
- Telkomsel
- GOPAY
- Link AJA
- OVO
- DANA
segera DAFTAR di WWW.IONPK.ME (k)
add Whatshapp : +85515373217 x-)

Jakuone said...

Cantik sangat rumah! Nampak sangat cosy dan homely.

Jakuone said...

Cantik sangat rumah! Nampak sangat cosy dan homely.