Wednesday, July 21, 2021

Most what on youtube?

 

Actually ada beberapa perkara yg aku suka buat ketika on laptop

Ofkos melayari youtube, on blog & kalau terpaksa kena buat kerja yg terpaksa aku bawak balik dr tempat keje ( jarang2 ye sbb aku bukan org yg rajin sgt, cuti is cuti )

Layan movie & TV series slalu aku layan kat tab je since dh beli tab adroid nihh, saje tambah koleksi


Bila on laptop, lebihnya aku fokus pd layan utube

layan Tokti (ofkos), layan apa sahaja yg terdetik kat hati as long aku suka

but most lately aku plg suka layan apartment tour ( maklumla dh ada umah sendiri, so aku suka ambik tips mcm mana perjagaan umah plus aku suka lihat perabot atau apa shj yg look nice & tidy yg membuatkan apartment tu look cosy )


Selain tu aku juga suka layan Tiny House tour which include van tiny home, school bus tiny home dan lain2 yg super uniq

Aku plg suka sesuatu yg simple tp creative and look so convenient

Entah dr mana mood tersuka nih bleh muncul, but sejak dah ada umah sendiri nih aku dah more sesuatu yg adult & yg ada responsibility


Dia macam utube therapy la, aku bleh layan berjam2 untuk paparan yg aku suka

walau hari cuti berlalu mcm tu je, tp kita tenang & bahagia, at least adala ilmu bleh dipelajari


All more to oversea punya tour, adala satu dua aku terlayan tiny home version Malaysia & apartment tour area sini

untuk yg ada minat therapy mcm aku nih, u should look and search

kagum rasa dengan enjoyable life yg deme ada dlm suasana yg kecil , sempit tp cosy

dari situ gak, kita bleh belajar apa itu erti sabar, pembersih,creative, bijak & berjimat cermat 


2 comment(s):

Jakuone said...

I pun suka layan apartment tour, house renovation and decoration and that tiny house videos jugak. Tapi bukan untuk therapylah, memang suka tengok orang decorate and renovate rumah haha.

azat said...

ok aku faham, peningkatan usia mempengaruhi apa yang kita nak tengok bila online, betul tak ?