Sunday, September 22, 2013

manusia takut kucing






lawak pun ada

tapi actually mmg ini kenyataan, kadang ada menda yg kita anti, alergic & tak suka



aku ada seorang mmber lelaki

macho, badan tegap

tapi sekali takut cicak

huhu


8 comment(s):

aimi adilah said...

ahahahaha...sengal lah..

aku nk buat mcm ni lah kat kawan aku... ahahahhahahahaah

the malay male said...

mamat tu ada phobia di cakar kucing agaknya..hehe

Teena Tna said...

Sebenarnya saya pun takut kucing, tapi tak ketara sangat.

inche hlovate said...

haha kesian dia kena bulu..

bos sya lelaki takut labah2 lagi klakr kan..

Encik H said...

aku tak takut kucing..

cuma kadang2 aku geram bila kucing memekak..hahaha

miranadia said...


kucing.

dulu alergi, sekarang takut.

kopi pasta said...

nis mesti kes trauma time kecik2 kena cakar dek kucing kat muka :0

Sam Banjamin said...

aku takut lipas... hehehe