Saturday, January 24, 2015

tiga puluh satu



berumur 31 tahun bukan mudah

belum masuk 31 semalam pun mak dh bising suh kahwin

haha, aku mampu gelak

dan aku rasa inilah yg dirasa untuk yg belum merasa, iaitu kahwin



jujurnya, aku belum berfikir ke arah itu

masih lagi terasa spt budak2 yg baru cukup umur, mau makan,enjoy & tidur sepuas hati

aku tak peduli sape yg memerli, immune sudah,mereka apa tau, cakap pakai air liur boleh rr



jujurnya juga aku mau hidup gembira & bahagia

kurang tekanan & melakukan apa yg aku suka

happily ever after



btw selamat hari lahir buat diri sendiri

thnks untuk hadiah , saya suka, saya hargai

thnks juga untuk yg wish by sms,whts up,wechat or melalui FB pun

saya hargai kerna anda ingat saya

me kasih!


24 Jan 1984


10 comment(s):

Nu'maN said...

Eh .. umur kita sama .. tak sangka. awak nampak muda .. :p

Tebuan Kuneng said...

hai...happy besday to u....kih3... anoyying kan bila org dok sibuk tnye bila nak kawen kan...soklan2 tu da mula hinggap kt aku sejak abg aku kawen baru2 nih..=_=... rase nk lari jauh2...haha

Anasyg said...

selamat hari lahir ke 31

Selamber Rock said...

Happy besday..oh, kita sebaya rupanya..

Chot said...

haha..lol..kita sebaya..n kita sama. yeah kdg2 rasa mmg seronok sendiri suka2 hati apa nk bikin. tapi ada tapi. *jawab sendiri dalam hati*

Mr.Nov said...

Ade betul nya ckp mak soal kahwin. Siapa tahu bahagia yang di cari ada pada perkahwinan?

Happy 31st Birthday bro. Semoga temui kebahagian yg di impi. Nasib baik umur aku muda 10 tahun. :p

ewanthology said...

happy birthday bro... saya kawen masa umur 30... so sejak umur 27 hingga 29 tu mmg dah imun dengar soalan2 mcm tu.... wat lek wat peace je :-)

wings angel said...

Selamat ulang tahun kelahiran ke 31masihi buat encik bukan kosong :)

warkah kembara said...

slmt hr lahir gak bro..nk ngorat leh?muahahha

eric takashi said...

Happy Birthday!