Monday, September 12, 2016

niat


kadang sesuatu menda atau perkara yg berlaku tu ada reasonnya

bukan setiap hari , hari mau cerah kdg hujan juga tika matahari memancar terik

dan aku menghadapi suasana getir yg even aku sendiri tak terpikir akan terjadi



aku hampir2 give up dgn hidup aku

bila mana sesuatu terjadi tanpa diminta beberapa hari lepas

jatuh terduduk jugakla



pucuk pangkalnya nasib baik aku sempat make sense

kalau tak mungkin aku melakukan sesuatu yg mungkin juga aku kesali

bila terfikir balik, aku tau reason kenapa semua ini terjadi

puncanya juga dari diri aku sendiri

yg keep repeating the same mistake



actually aku perlu betulkan niat aku balik

buat sesuatu perkara tu biarlah 'hanya kerana Allah Ta'ala'

Dia yg maha mengetahui akan segalanya

and i should not giv up semudah itu

tika diberi peluang inilah, aku perlu betulkan balik

& bangkit dari kegagalan



moga segalanya dipermudahkan

aminn