Wednesday, July 26, 2017

kisah sekarang



Kisah sekarang sangat happy

sangat bersyukur



tempat keje pun sgt dekat, xdelah aku nak kena bgn awal sgt, hehe

5 minit je dr tempat keje

btw rumah baru sgt best, after cat rumah,semua nampak baik

rumah ku syurgaku dh kawe rasa



thnks dia sudi support saya

kerna dia semua menda yg selama ini byk aku buat sendiri half aku bleh hulurkan kat dia

secara jujur dia sangat membantu contohnya masa pindah rumah haritu, terkejut dia bleh buat lagi 

baik dr aku espect, membantu sgt2



satu masa aku akan ceritakan siapa itu dia

walau apa yg berlaku sangat mengejutkan

tp ini lah takdir kami, dan inilah yg aku pilih

ramai yg buruk sangka terhadap aku

tp jujur jauh kat sudut hati, ini keputusan berbaloi yg aku ambil


1 comment(s):

W. Hidney said...

Post entry masuk rumah baru plak.