Saturday, August 6, 2022

Tambah stamina & ulang alik

 

Semakin berusia ye kita semua

aku sgt xsuka, tp syukur tetap adala sbb ini logiknya kehidupan


stamina bdn dh bleh start rasa lain mcm

ini rasanya bila menuju ke tua

aku dh start plan nk istiqamah jogging & jaga mkn

dua nih je slalu fail dlm hidup aku nih 

dan aku rasa korang pun 2x5


Btw so far so good hidup aku

walau ulang alik dr TPG ke Manjung agak memenatkan kdg2

but aku adjustla cuba utk enjoy

mind set aku, aku cuti aku kena berada kat rumah aku sendiri , aku anggap setiap kali balik cuti tu mcm pergi bercuti lahhh

mood terus is on!! haha


so mcm mana kehidupan kome semua?

ada yg baca blog aku kah? share la sikit experience aneh korang ke hari tua nihh



1 comment(s):

Anonymous said...

Wah. Rajin jaga kesihatan. Bgus la. Moga terus sihat dan sihat. Bukan membulat. 🤣🤣

Rajin tulis blog, rasa lebih 10 years. Kejap je kan. Semoga trus menulis dan berteman. 🤓