Thursday, November 29, 2012

zaman bahaya

21 comment(s)


cerita nih dah lama berlaku

xdela lama mana pun, hujung bulan lepas je



nak jadi cerita one of my staff ( lelaki ok ) tengah menunggu kawannya kat bus stop sorang2, kira-kira pukul 1am

betul betul sebelah Aeon Au2

tetiba datang 10 budak lelaki, kata staff aku tu semua remaja

dan mereka mereka ini bawak kayu besball, kayu hoki, rantai besi, rantai moto, pisau dll yg mmg merbahaya



anak buah aku nih terpingga-pingga 

diugutnya dia supaya dibagi dompet, hset dan segala menda berharga padanya

kasar ok cara mereka ( ofkoslah dah penjahat )

disebabkan 10 org, tak de maknanya anak buah aku nih nak melawan, tambah-tambah dengan senjata tajam lagi

semuanya berlaku dalam sekelip mata

hilang segala harta berharga staff aku nih, sek baik tak hilang nyawa



well, tengokla, lelaki pun boleh kena, apatah lagi perempuan

kalau perempuan tadi, aku tak taulah apa jadi

kesimpulan hati-hatilah zaman skrg

ada antara yg nak kaya cepat tapi guna kaedah yg salah

mmg zaman bahaya


Wednesday, November 28, 2012

retis

12 comment(s)


kalau ada sesiapa add twitter artis

mesti nak artis tuh balas tweet

kepuasan bila tweet dilayan

tersenyum dan serasa nak print screen



jgn haraplah weiii




pulut durian

11 comment(s)




u know what, pulut durian mmg manis, mmg sedap

kelate suka manis, hakikat takleh ubah

sbb tu glamer kat negeri sana je kot



one of my feveret

even tanpa pulut & santan pun aku tetap menggilai durian

dua biji ( bukan ulas ok ) boleh dihabiskan dalam 1 masa

ambik ko!