Monday, March 18, 2013

kelebihan kucing


kelebihan kucing aku kat rumah nih

adalah tak makan tikus, tak makan hamster

sbb itu mereka boleh tinggal sebilik



even aku cuci sangkar hamster atau hamster terlepas sekalipun

mereka tak kisah

sekadar melihat

lagi satu kucing bandar aku nih tak makan makanan luar ( cth keropok lekor,nasi )

nasib baik, kalau tak habis dapur diselongkarnya



7 comment(s):

Rapunzeel Cikilolo said...

hohoho.

tp makanan harga tinggi kot mcm tu :)

Forskning Beta said...

dulu kucing kami tak makan tikus jugak, dia makan science diet, lepas kami kasi terus jadi macam kucing malas

comey sampai kena curi

Zamani Abe said...

bagus ar kucing tu.. hehe

i'm shin... i'm inesen said...

saling menghormati antara satu sama laen kot dorang tu..

Nick Nashram said...

kadang2 tu syok jugak cakap ngan kucing..hahah

Amalina said...

kucing aku makan kurma, durian, roti rosmary, cheese cake dll.

Encik H said...

mujur aku xde kucing..

kalau ada, mungkin kucing aku tu makan pelempang..hahaha