Wednesday, November 30, 2011

ketagih

8 comment(s)

Lately nk bgtau,aku ketagih menda nih, aku sgt risau

fyi, dalam satu hari aku boleh habihkan 5 paket

sekali satu hidangan, baham dua paket

GILA!

So mee sedap,sape suruh sedap sgt?!


*owaitkan? dari ketagih dadah tak ke bala?


dunia maya

4 comment(s)

Sometimes aku rasa ada antara kita sangat best kat dunia maya

atau mungkin juga sebaliknya, tp hakikat bila berjumpa lain plak jdnya, tidak seperti yang digambarkan.

Ini mungkin bole berlaku kalau kenalan itu yg baru dikenali mungkin dari FB,Blog,Tweeter atau pe je la medium maya lain tuh.

Susunan ayat chat kat FB(facebook) kemain agi lawak, baik, happy dan juga manisnya ayat kat tweeter tp bila berjumpa live goyah je, membosankan dan pemalu. Atau mungkin juga sebaliknya, rasa cam nak wat balak atau awek je, best sgtttt.

Tak masuk lagi tang picture individu tu, ada yg fake, ok, edit sana sini atau xdok lsg gambarnya.Lagi parah guna gambar owg lain yg meletup-letup.

Huhuhu...macam-macam, tp tu suma hak memasing atau kaedah memasing.Sape yg kena dia yg terasa.

Tp sekarang, agak ramai gak yg bertemu jodoh, yg bermula ngn dunia maya.Networking dan jadi medium macam-macam dah.


*Ha..ha...best tak sy kat dunia maya nih? I mean dunia blog ni? :P


Tuesday, November 29, 2011

kwn

5 comment(s)

Dalam berkawan, prinsip aku satu je

Respect each other

kalau ko langgar prinsip tu, InsyaAllah aku gaduh ngn ko

Gurau2 no hal tp bertempat

Memperlekehkan kawan sehingga menjatuhkan air mukanya adalah melampau

Aku bole tau kalau kwn tu tak suka gurauan aku

so aku takkan repeat

harap ko pun sama!



*hidup utk belajar bukan utk cari masalah