Tuesday, November 29, 2011

kwn


Dalam berkawan, prinsip aku satu je

Respect each other

kalau ko langgar prinsip tu, InsyaAllah aku gaduh ngn ko

Gurau2 no hal tp bertempat

Memperlekehkan kawan sehingga menjatuhkan air mukanya adalah melampau

Aku bole tau kalau kwn tu tak suka gurauan aku

so aku takkan repeat

harap ko pun sama!



*hidup utk belajar bukan utk cari masalah


5 comment(s):

CintaZulaikha said...

ni bukan kawan kut, ni kawan nak telan kawan namanya...

Asrul "iLham" Sany said...

kawan2 can be annoying...all the time

::FAIZ FARISH:: said...

ragam kawan2 memacam

encikReza said...

adat berkawan
tak semuanya akan memenuhi ekspektasi kita~

disinilah relevannya pepatah : berkawan biar beribu..

crescent said...

yes setuju dgn asrul...

kawan kawan can be annoying...but then kalo ko dah betul kenal dia ko tau kawan ko mcm mana...