Friday, September 24, 2010

Hidup aku kini



Indahkah? Indah sebab ada si dia...

Tapi dugaan yang datang ini sedikit sebanyak merosakkan mood yg ada, namun aku malas utk merenung hal itu lagi kerna ia telah pun berlaku dan aku rasa aku perlu 'proceed' ngn keadaan ini.Mulakan perjalanan ini dengan tabah dan ceria...

Ada satu menda aku mahu capai...tapi hingga kini masih lagi belum terlaksana...masih berusaha ke arah itu..

Aku juga nak ubah habit sikit sebab lately aku jrg bersenam..stamina pun xbagus sangat...kena bersenam ok!!!

Karya aku? aku nak sambung balik...tunggu masa dan idea ...

Mahu cari kwn baru...need new mood..new environment..

Aku sehabis baik mahu happy...please sape2 jangan rosakkan mood aku...

Kerja pn lately rasa ok...dah mcm otai kat trainer nih walhal banyak menda kena belajar agi...

Nih baru aje balik dari karoake...best..walau sejam je nyanyi tp cam berbaloi la..lama xsumbang menyumbang suara nih...



*Dia segalanya...umah merah MySpace

0 comment(s):