Saturday, September 18, 2010

Sejarah dan kini ... LURVE




Setiap orang penah merasa...mencintai dan d'cintai...

Jua penah gagal...menanggis dan berharap akan bahagia lagi...

Ku pernah...

Gagal yg pertama = ...istimewa...sbb ia cinta pertama, ssguhnya ia tak mungkin bole d'lupakan dan dijual beli,xmungkin ku lupakan ia smpai bila3x..perasaan itu pernah terlalu istimewa sgt istimewa...merana berhari2 kerna ia...

Gagal yg ke-2 = kau muncul tika aku terlalu berhati2...tapi istimewamu mampu menarikku utk berani mendekatimu...kekadang kau muncul mampu menambah debarku...memandangmu buat aku syahdu..

Gagal yg ke-3 = cinta yg aku tau tak mungkin ke mana2x namun kau tetap aku kejar...kekadang wajah irasmu berhampiran tempat kerjaku membuat aku mahu memandang mu utk kesekian kali...juah masih kau ada istimewanya walau aku tau ia xkan kemana.

KINI...ia bukan lg gagal...aku mahu jdkan ia yg terakhir...dulu.. ku pernah meminta utk memiliki insan spt mu..ku d'beri kini..aku tersenyum bahagia...sebenarnya kau melebihi istimewa dr yg pertama, kau jua menambah debar lebih dari yg ke-2 dan kau kini boleh membuat aku ingin memandang mu utk ke seribu kali tak ape lebih dari yg ke-3 itu...kau mampu membuat aku ketawa dan menangis dalam masa yg sama...

'' Hey!!! awak terlalu istimewa tau x!!!''....


END

0 comment(s):