Monday, February 13, 2012

11,manusia dan hidup


ambik ko sekali kuar, tak perlu pk nak tambah2 agi

sbb mak sendiri ke, mak mertua ke, tak perlu nak tanya2 agi

11 cucu sekaligus,diam terus mereka


besela tu, sblm kahwin pk duit cukup ke tak? calon ada ke tak? nape ko tak kahwin2 agi, umur dah lanjut abe wei! Gay ke! Lesbian ke?!

then lepas kahwin...

takkan tak lekat2 lagi? hish hish...tak power la!

apepun rezeki tuhan


hidup dan manusia tak penah puas, ada saje yg dirasa kurang

belum sebut tang tamak agi, sesi dengki mendengki, PHD segala

tang pandang rendah lagi xleh blah, ko naik VIVA je wei, aku naik mercedes, so sila bg laluan kat yg kaya raya dulu wei

padahal tanya mereka, insuran kereta tu brapa? mantainance nak jaganya brapa?

sekali beli brapa yg hilang? ada simpanan ka?


hoho, kesimpulannya, tak kemana berlagaknya tu

sbb ujungnya nanti, ko sendiri FACE nya sendiri, baik buruknya ko tanggung

suma kena settle sendiri

1 comment(s):

syabab said...

wahhh betul3 buang sifat takbabbur riak sume yg mazmumah uh..kita bina sifat mahmudah iaitu sifat2 seperti rasulullah....hehe