Monday, February 20, 2012

tang nih mmg menakutkan



besela bab bab tidur nih, sape2 pun champion

tp sekali terlajak, ambik ko!

sbb tulah, jika kunci jam, syaratnya bila dgr jam lonceng mesti terus bangun

kalau tak conpirm rr akan lewat spt yg dibayangkan!

lainla kalau jam loceng ko tu diset setiap 5 minit


Gua selalu pegang prinsip nih

xcept hari cuti

sbb dah mmg gua sengaja mau bgn lambat

kalau tak kul 11am @ 12 tengahari

tak sah!


* dun trust ur sleep, terlajak perahu bule diundur

sbb setiap 1 jam ko tidur tu, actually kita bule rasa mcm 5 minit tidur je

ambik ko lewat gi keje nanti!

5 comment(s):

Qarr Jalil said...

aku biler cuti sem ni da bnyk kali da cni..huhu

Hans said...

aku kalau ada hal penting atau kerja tak ada masalah..tapi kalau cuti jadi macam nih lah
hahahaha

syabab said...

selalau sgtt jd cmni especially time hari minggu.. cepat je mase berllau sbb tidur separuh hari...heuheuheu

bukankosong said...

hari minggu xpe

have to!

cover tidur mana tak cukup :P

Joey said...

jam aku always berbunyi jam 7.00 pagi. And it still ringing every 5 minutes.

Terpaksa gigih bangun pagi.