Monday, May 27, 2013

malang tak berbau







mmg benar org kata malang tak berbau

serta bagai jatuh ditimpa tangga



lama dulu pernah kena a few jahitan kat kaki sbb nakal sgt

kini tak pasal-pasal kena lagi akibat leka bekerja

masa nak buang barang ke tong sampah, aku tak sengaja terambil brg yg berada di atas botol pecah

dengan jelas sekali tangan dihiris sbb aku menarik brg itu dengan laju



oh tuhan masa tu tuhan je yg tau

nasib baik tindakkan bijak dengan mengalirkan tangan bwh air bersih

then cepat-cepat dgn bantuan rakan tangan aku dibalut & darah yg mengalir bak sungai diberhentikan



cepat-cepat lepas itu menuju ke klinik

dahla kepala mula rasa lain mcm, hint-hint aku mabuk darah

lepas tu dpt tiga jahitan & sedas injection



lega tetapi seksa, sbb yg kena tangan kanan

semua kerja byk terbatas, nak makan, nak mandi even nak menulis pun

aduiii...pengalaman sgt


7 comment(s):

the malay male said...

semoga cepat sembuh bro....

aimi adilah said...

wooooo..... sme mcm aku dulu...

nk buka tutup tin susu pekat... dgn selumber tin tu "mkn" tgn aku....

n plg aku grm biler smpi kt dokter drh dh bhnti tp bile dokter tu picit2 drh kuar n x henti2...

dgn slumber dokter tu suro jhit tgn aku.... cittt........

drh dgn air mate sm laju je kuar...ahahhahahha

maaf ter buat entry pndek kt komen kamu ahhahahahahahahh

Shaqir Ir Manz said...

hurm... nampak teruk kalau dah balut mcm tuh... moga cepat sembuh...

nazzoro said...

laaa siapa jaga pets kau :O . halle berry ,justin bieber kau semua tu . moga cepat sembuh yepp :)

AiSyA LiEzA said...

ngiluu..auuww.. >.< smga cpt smbuh :))

Anasyg said...

saya ada selumbar di kaki - dua tempat, satu dah keluar satu lagi belum. So, i know the feeling. :( wuwuw...

ahjula said...

fuh! ngiluuu..take care n moga cepat sembuh..