Thursday, June 6, 2013

kucing suka air





ramai yg kata kucing takut air

tradisi juga membuktikan sedemikian, kalau tak takdelah masa nak mandi mengelupur tak hengat



tp aku ada sekor kucing nih,tomei gwiyomi sgt

suka main air, kalau masuk bilik diaowg mesti air tumpah

penat gak nak tukar air minum kucing nih sbb kotor, dia suka masukkan kaki dia ke dalam

tapi hobi dia mmg suka main air

ala-ala si bawang merah duk tepi sungai, kuis kuis air ngn tangan sambil nyanyi lagu mahu di pinang anak raja, sesuai sangat

hoho



kalau dengar aku tuang air dalam gelas, berlari-lari dtg nak sentuh tuh ( garu kepala aku )

aduiii

nama beliau marion





8 comment(s):

the malay male said...

maybe kucing tu ada kisah lampau dengan air :-)

whitecappuccino said...

comel lah dia ni.

iKhRam said...

nama kucingnyer pun..
cam selebriti

bagus la sukakan air

blog-tips-kurus said...

berapakah umur beliau?

eh! dia?

inche hlovate said...

jantan ke betina ni?

jom kita berbesan..kucing sya comel juga taw haha

sabry oppa said...

rindu pulak dengan kucing kat rumah ...

DIARI MAT ARKIB said...

macam selalu je tengok kucing ni, kat mana eh?

annieloh said...

I pun ada kucing dia pun suka air....betul pening selalu tukar air minum,setiap hari pun main air...nak mandi.Kucing i tau pergi tandas buang kecil atau besar.