Monday, June 10, 2013

selepas kerja adalah holiday



pekerja yg bijak & sihat adalah pekerja yg tak bawak balik kerja ke rumah

atau membawa tekanan kerja ke rumah



sebetulnya setiap hari selepas pulang dari bekerja adalah holiday

holiday dari memikirkan menda-menda yg complex yg berkaitan kerjaya

home sweet home katanya



itulah yg sepatutnya diamalkan

barulah kekal muda remaja

terhindar stress



9 comment(s):

Rapunzeel Cikilolo said...

emm..

kdg2 susah nak achive

:)

Miss A said...

Kurangkan stress, baru best kan hidup. hehe :3

aizamia3 said...

sekarang tak boleh bawak balik.. memang takkan ada masa nak buat.. ;) hehehe..

aimi adilah said...

ahahahaha ye lah tu..... aku stress bile bgon je dr tdo..... =P

nizamsani said...

susah juga bagi orang yang bekerja di rumah.

psst. kenapa kau punya google friend, ada gambar nenen?

Lizzie Yasmin said...

Aku dekat kerja pun dah mula lupakan kerja. Acaner. Memang durhaka plak dengarnya.

miranadia said...

bagi aku, sesuatu kerja/assignment itu tidak akan menjadi apabila di rumah.

Teena Tna said...

Betul3..dah balik rumah no need to think bout work.

Poi Blogger said...

klau aku,, senyum slalu wlau de masalah,, nmpk muda sentiasa,, haha