Sunday, July 14, 2013

bazar pada saya


bila dah tua

dalam erti kata dewasa

mengunjungi bazar adalah perkara bukan xcited lagi



duduk di KL handling fulus bukan sesenang 123

salah percaturan ikut nafsu

hujung bulan makan maggi

tapi kalau makan maggi takpe lagi, tp kalau makan pasir?



tp ada gak yg mengidam nak makan maggi walau duit semerbak wangi di dalam wallet

well, mencari makanan untuk berbuka kini hanya sekadar mencari baju

sekadar cuci mata & nafsu je ( nurkilan kuih kuih penjaja tuh belum tentu sedap lagi ye )

berbelanja cukuplah RM2 je



this is KL! ( sebutan slang sikit ok! )


9 comment(s):

baby comel said...

thn ni saya berazam xmau pergi bazar ramadhan. xmkn pun xpe

Sam Banjamin said...

pengalaman hari first ke bazar tempohari, cukup la.. nk cari gulai kari je pun.. tapi.. azabb....

the malay male said...

harga makanan kat bazar makin naik....

Zuan said...

hehe jangan sampai takde saving dah la bro ^^

Nadzirah Yahya said...

saya suka pergi bazaar tapi tak beli pun , sebab masak kat rumah .. :3

cucimatacucimatadi bazaar!

ishy77 said...

True true true..

whitecappuccino said...

setakat ni semua masak sendiri.

Aku Penghibur said...

setuju :) balikk balik pegi sikit je, cuci mata best tengok makanan

DIARI MAT ARKIB said...

masak je sendiri lg jimat, percaye lahhhhh...