Monday, February 6, 2012

bengong


hoho

sek baik kedai ko laku ye, kalau tak jgn berangan nak letak info mcm nih

btw aritu kami kena complain ( besela kalau keje cust.service rite? )

sometimes u dun have to rude kalau yg entertain ko tu dah kira baik

tiada apa yg perfect dlm dunia nih, suma owg buat silap termasuk ko

just cakap elok2, kami bule improve

sometimes kalau ko terlalu overreact, kelemahan ko akan makin terdedah dan owg akan hilang respect



* sbb dah biasa, gua cool je

dlm hati, sebakul gua dah bagi kat lu   :P

2 comment(s):

syabab said...

ehmm ni mesti kes customer yg bajet ala2 diva universal an2? syabab pon annying gk kekdang telepas ckp sbb xthn ngn customer kutuk xtentu pasai... usually sbb dorg kaya dorg ase dorg hebat..huhu xsuka..

Joey said...

ok. I already place a complaint on jj. siap tulis borang lagi. (ok i know my writing buruk, tapi masa tu geram, you probably going to see it anyway).

by the way, i'm still going to tell u. I'm having lunch petang tadi kat food court. I order one set of tomyam with rice. Since i rasa tak cukup, and that tomyam pun nampak cam banyak, so I go back to the stall to buy another plate of rice. Bila aku sampai balik kat meja aku, si pembuang makanan ni dah ambik makanan aku dan buang ke dalam tong sampah!!!!

Sia-sia aku beli nasi. Rasa macam nak baling jer nasi tu kat muka pengclear meja tu.Meja aku penuh lagi kot. Ada surat khabar dengan donut tanda masih ada orang nak makan.



Or should ambik some kind of kadbod tulis sign "Maaf,masih dimakan. Sila jangan buang" and setiap kali nak makan aku terpaksa bawa sign itu??

I am so pissed off sebab aku tak cukup makan! Sorry aku terpaksa mencarut tukang cleaner tu. Bodoh punya tukang clear meja.

Sekali lagi aku minta maaf. I'm just emo seeing my food dibuang ke trash bin depan mata.

I