Thursday, January 3, 2013

Angkut air


Selama ni nengok org angkut air dlm tv sbb xde air kat rumah

Pegi tadah kat lori SYABAS



Haha

My turn plak malam tadi

Tahniah utk diri sendiri

Dahla baru masuk umah baru

Demn!

7 comment(s):

luddin said...

cabaran dan dugaan di tahun baru...

smbotak said...

harapnya yang turut meramaikan jemaah bukan setakat makcik-makcik je, tapi anak dara makcik-makcik tu sekali. biar berbaloi...

eszyamin said...

aku pilih mkn kulit lembu dr mghadap umah xde air..sumekeje xjd kot klu xde air..mmg demn habis..ni yg isu air slangor tu ke bro?

the malay male said...

syabas bro, syabas :-)

i'm shin... i'm inesen said...

mujur x kena amek kat perigik.. dah mcm anak tiri jaman dulu kala jer

Ri said...

sabar, rashid.
patutnya dah ada air semula mlm ni kan? :)

Rapunzeel Cikilolo said...

uji stamina tu :)