Friday, January 25, 2013

berborak



seronok kadang bila berjumpa dengan siapa siapa dan berborak tentang minat yg sama

tentang arnab,tentang kucing atau hamster



byk tips yg ble share

kalah google



fyi, arnab pun ada cara tersendiri untuk dijaga

perlu d'sunat,diinject dan ada pantang & larangnya


9 comment(s):

aqumad.com said...

arnab pun bersunat ?

Rapunzeel Cikilolo said...

arnab pendiam.

aku susah nak bela.

Felly Sophia said...

Patutlah arnab aku lesu je bila aku jaga. Tak pandai jaga haiwan aku ni nampaknya.

i'm shin... i'm inesen said...

x susah ker nak sunatkkan arnab.. hurmmm #imagine

LelakiSemalam said...

berger arnab pun best gak...

Encik H said...

sunatkan kat leher jer senang..boleh terus makan..hahaha

ablxhr said...

>.< aku suka pets .dulu aku bela hamster .tapi 8 8 ekor mati kahkah .sekarang dah pencen bela hamster sebab cost agak mahal kot . sekarang usahawan kura kura => ahaks

Shaqir Ir Manz said...

aku suka haiwan2 comel ni..tpi bila masuk part nak jaga tuh.. rasa mcm payah tol...ahahaha... ye la, bntng ni pon bukan ley wat main2... mcm2 bnde nk kene spend

aizamia3 said...

Pernah bela kura-kura tp akhirnya kitorg lepaskan kat tasik shah alam..