Sunday, February 24, 2013

5



'' ni anis punyer pasal la, mamat tuh dah merajuk '' kata bos aku

'' laaa...lelaki pun nak merajuk ke? '' kata anis

'' ewah ewah, lelaki takde perasaan ke? '' kata bos aku



aku cepat-cepat hulur tangan

give me 5!





10 comment(s):

whitecappuccino said...

bagi can laa..

Felly Sophia said...

Lelaki kalau dah merajuk. Fuh!

Asrul "iLham" Sany said...

u pun kuat merajuk ke?

the malay male said...

lelaki merajuk camne nak pujuk?

anamizu said...

kiss je skali konfem ok la tu.

Cik Zaitul said...

laki merajuk ..
orang kate sweett..
ye ke..

gime me 5 jugakkk.. :)

pelakon popular said...

lelaki merajuk memang comel.tapi kene kasi hint la baru boleh pujuk..perempuan bukan ahlil nujum juga...

ablxhr said...

anis tu perempuan ke lelaki :O

4feet8 said...

rasa nak tgk je muka lelaki merajuk tu.. misti comel.. kehkehkeh

Encik H said...

errr..sebab tu la aku selalu merajuk..hahaha