Saturday, February 9, 2013

hantu kak limah 2



aku perasan byk movie boom! utk 1st film tp kantoi atau suam-suam kuku utk sequel

tak terkecuali filem hollywood

ramai yg menonton untuk episode 1 akan ternanti-nanti episode 2

bila higher expectation, kecewa plak jadinya



btw semalam aku terpaksa, TERPAKSA ye menonton hantu kak Limah 2

walau aku kecewa utk 1st film, kali ni langsung kecewa habis

sucks! di mana kekuatan filem ini aku pun tak tau

jln cerita dah ada adunan Harry potter plak,bengong

what the heck



aku layan sbb adik aku dtg KL

kena mengalah melayan kehendaknya ok


10 comment(s):

the malay male said...

sebab johan raja lawak takde kot.

Wadi AR said...

nanti aku try tengok

Shaqir Ir Manz said...

nnt aku tgok kt TV!!... mungkin raya nnt keluar la..cliche!!

CintaZulaikha said...

HKL 2, tak bestttt....

Azam Shah said...

tak best ke? baru nak pi tengok. ermm.

Etuza Ezawarna said...

saya sesekali tengok drama hantu ni...kadang ada jg seram

farhana said...

whoopps! ye ke....
Tengok BTS mcm syok.

WAHIDA ALIAS said...

haha..patotla org kate yg 2nd tak best sgt..memang betol rupenye.

Encik H said...

aku belum cari lagi yg kat youtube..kehkeh

Rapunzeel Cikilolo said...

ada org bgtau cerita ni best :)