Tuesday, February 5, 2013

berlagak


ada seorang kawan nak berlagak nak tunjuk dia kaya

katanya dia beli bag prada harga RM400 satu



kah kah kah

aku gelak je, dgn RM400 tu aku boleh beli byk menda

tapi ko dapat satu brg je

kesian....



mmgla kualiti penting

tapi kalau pakai bag prada sama je tiap hari, muak je owg tgk walau harga RM400

rugi rugi

cubalah berlagak dengan beli rumah ke,tanah ke

itu okla,aset untuk masa depan





12 comment(s):

Rapunzeel Cikilolo said...

ohoo...

melabur amanah saham tentu2 hujung tahun dapat 40 ringgit... hehe

Fifi Nur 'Aqilah Yusof said...

btul2.
sekarang ni, pelaburan lagi penting rasanya. perancangan masa depan ^^,

Felly Sophia said...

RM400, boleh beli 12 buku. Lagi berbaloi.

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://www.nolimitadventure.com/

nur emilya said...

Haha rm400 macam2 boleh beli benda yang berguna. Setakat beg, orang nampak sama je.

Amin A. R said...

dia rasa berbaloi agaknya dengan buang 400 untuk seketul beg...ishhh

dee said...

kepuasan kot.

faiq said...

hehe..biasa la...ramai yg suke belagak..xkish pun die nk beli beg prada..asl jgn belgk udahle..hehe

ablxhr said...

nak bergaya punya pasal .apa apa pun sanggup hahha

aQu Mad said...

rugi rugi.. simpan jer duit tuh lagi elok buat bisnes ke apa..

FARYN said...

kalau berlagak tu,hempok je blk muka dia ngan bag tu.. mwahhahaa

Semi Hiatus said...

pernah cakap cm ni dekat kawan

dibidasnya

"kau apa tau,?"

haha, gelak gelak kecil aku