Monday, October 24, 2011

bila beli barang


Selalunya suka beli brg;

murah

cantik

kualiti

brand

(disusun ikut priority)


*tgk sy tak gemar beli yg BRANDED (walau ada iphone seketul) hahahaa, yala sy owg kg je


11 comment(s):

Zamri A. said...

Priority saya: all of the above. Huarrgghh! :)

::FAIZ FARISH:: said...

Murah Tak Semestinya Tak Bagus

haNIz said...

ye ke..
aku pn orang kampung..
tak GEMAR beli branded..

eman said...

me too... aku org kg jerr tp xde iphone pon...hehehe... maybe sbb masih belaja n xde pendapatan tetap lg kut...hehe

Ri said...

aku budak bandar tkde iphone atau sebrg smartphone pong! huhu!

crescent said...

oh sy beli ikut murah,cantik,kualiti, brand x pedulik sgt...hahaha...

sy budak kg tapi skang dah jadi budak taman...camne tue???hahaha...

bukankosong said...

Zamri: i know u LIKE fashion, u lg arif dr i

Faiz: setuju!!

eman: ala...esok dh kaya mesti lagi MELETOP dari aku.

bukankosong said...

haniz: list owg sudah DIISI, hahahaha

RI: tp ko ada kelebihan part lain...aku tau apa.

crescent:sama ler kiter, tak kisahlah bandar ke kg atau Taman,yg penting ko apy !hahaha

crescent said...

10 markah tok ko...hahaha...yg penting happy...

Asrul "iLham" Sany said...

i <3 vintage

:D

bukankosong said...

crescent: hahahha...me kasih

asrul: dh tau pun feveret ko