Friday, October 28, 2011

kisah bukan dongeng


Keputusan yg kejam mungkin

Entah mengikut kata hati atau telah dibutakan

Aku tak mengharap apa2 pun, hanya nak happy je,tak mau sape2 pun sedih

Dia happy,aku happy dan dia seorang lagi pun happy

Di depan, tak tau lagi apa yg akan terjadi

Aku tak mengharap keajaiban pun apatah lagi nasib yg baik

As long dia ok,aku ok...cukupla tu



* Tak mau memikir panjang, tak mau complicatedkan keadaan...menerima seadanya

Sebuah senyuman dan ini bukan kisah DONGENG aku tegaskan


2 comment(s):

syabab said...

menerima itu payah bro tp mek langkah walopun skeecil langkah tuk menerima... insyaAllah segalanya akan beransur baik... memang perit jika melihat org yg dicintai bersama org lain, kekdang uh rase nk berlinang jer air mata n sakit hati lihat sume tuu berlaku tp benda dah jadi n nak xnk kita kene belajar tuk berdepan dengan realiti... memang payah bro tp jgn paksa diri melupakan benda tuu kerna lagi kita fikir nk lupekan lg payah... jz buat secara beransur2.. eneway bro t free on la ym kita borak jom... :)

eddy syrol said...

kenyataan, walaupun pahit tp kene telan juga. sebab pahit itu cuma di lidah kita, tak semestinya takley di terima perut. mcm juga ulam, kan ubat tu, tp ada yg kata pahit ketika mengunyahnya... beegitulah juga kenyataan...