Thursday, October 6, 2011

''Life is beautiful''


Apa yg berlaku dengan aku?


* Sudah jadi kawan baik dengan dia. Yeay!!

* Kes dulu tak settle settle agi,semalam ada adegan tampar menampar lak.Ni lah akibatnya kalau tak serik-serik kaco tunangan orang.Yg tak berkait pun kena tempias sekali,termasukla aku.Blur aku jab.Bila la nak habis ye?!

* Masih berdebar kat dept baru, awal-awal cam nih la kot.Lama-lama sila immune.Hahaha

* Cuti 2 hari ni hanya berehat kat umah (santai habis-habisan)

* Semalam shopping 2 helai kemeja, mau shopping lagi!

* Settlekan urusan me-renew and bank in duit rini (sgt malas!).Kopak duit ku lagi!

* Kek pemberian org tak habis-habis lagi mkn, sikit-sikit aje aku baham

* Lately hanya layan lagu-lagu dari ''All ur Love Tok Iti''. Sebab masih tak bosan then ada certain2 lagu cam kena kat diri sendiri. Sentapppp!!

* Pokok dalam bilik dah mula layu, nape ekk? Tak cukup air, aku dh bg air.

* ''Life is beautiful'' sbb both HAPPY together. Suka!


8 comment(s):

::FAIZ:: said...

* Kes dulu tak settle settle agi,semalam ada adegan tampar menampar lak.Ni lah akibatnya kalau tak serik-serik kaco tunangan orang.Yg tak berkait pun kena tempias sekali,termasukla aku.Blur aku jab.Bila la nak habis ye?!????????????

Bahaya

encikReza said...

kesimpulannya = sombong!

syabab said...

huhu... npe rase entri ni xbeautiful pon...huhu hmm... take care bro... i knoe u strong enough to handle nythin... im on yor side.. :)

Joey said...

aku rasa ada komen tadi. x tau napa x kluar.

Asrul "iLham" Sany said...

yeay....

hepi

;-)p

Little Syrena said...

yeay gak ~

tak sabar nak pakai iPhone 4S

=)

bukankosong said...

faiz: redha je skrg nihh

reza: ala, baru sekali, terus dichop sombong

Joey: ko komen pe? nampak aku lagi? Tp ko menyorot? opsss!!

bukankosong said...

asrul: yeay!!!

syrena: Suruh uncle asrul beli, h.set dia sgtlahhh terukkk.Hahahaha