Thursday, October 20, 2011

saya bangga dengan diri saya


Saya bersyukur dengan diri saya.Pemberian tuhan yg berharga. Syukur masih sempurna sifat.

Saya bangga dengan rezeki yang saya ada walau saya tak kaya, saya tak mahu banding diri dengan orang lain tp saya tetap mahu maju ke depan.

Kadang apa yg kita xde(kelebihan) melemahkan kita untuk berdepan dengan orang sekeliling, tp kena ingat kelebihan yang mereka ada itu bukan senang untuk dicapai. Apatah lagi kelebihan itu tak semestinya kekal lama.

Maka berusaha untuk menjadi yg terbaik.Motivasikan diri anda.






*Terima diri seadanya dan bersyukur dengan pemberianNya.Aminnn....


9 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

sy bersyukur saya masih mampoo beli kasut2 yg glams walaupun rege kasut Syrena sama dengan 10 pasang kasut saya

;D

Aleen Aiden said...

alhamdulillah dilahirkan sempurna,dikurniakan keluarga yg baik ,dan masih dberi nikmat kesihatan dan nikmat2 lain. :)

CintaZulaikha said...

motivasi diri tu mmg penting tuk diri sedri..barulah kita leh naik semangat semula kalau tetiba kecewa..jgn cpat putus asa suda~

syabab said...

yeay ur rite bro... belajar tuk menghargai diri sendiri... "kite selalu mngejar benda yg kita xde sehinggakan kite xsedar ade byk benda yg orang lain xde tapi kita ad.." renungkan n selamat beramal...

sYukCurz said...

alhamdullilah masih dpt bernafas sehingga ke hari ni..

encikReza said...

syukurlah ada kawan yg menunggu..

Nizam Ijam said...

hargailah diri ini :D

bukankosong said...

asrul: kamoo kena jd pakcik yg berjimat cermat,syrena xpe ayah dia kaya

aleen & Ika: tul tu...jgn cepat rasa rendah diri

eman: yup! mostly manusia macam tuh, sering terluka dengan ujian dunia

bukankosong said...

syuk: Alhamdullilah...study rerajin k

reza: ambooi, xabih2 menyindir

Nizam: a ah..me kasih dtg blog sy