Thursday, October 28, 2010

: (





Adakah aku 'HAPPY!!!' ?

Jawapannya 'TIDAK!!'

Benci bila ketensionan melanda, benci bila tension ini melibatkan org tapi bukan menda tak bernyawa...

Aku kdg2 xpaham dgn mereka...apa yg mereka nak? Aku selfish ke @ engkau yg selfish?

Pleasela.....

Hurrrmmm...

Bila menda yg start dgn huruh T ni dtg mulala aku kepenatan...rasa nk cuti je, nak rehat je, nak tdur je...

Bilala suma nih harus aman? Bilala jiwa ini akan tenang? Bila suma ini boleh dikira settle?

Aku xtau...

Kau datang dan muncul sesuka hati kamu...aku xsuka,sgt xsuka...Langsung xberminat dgn kamu

: (

Esok cuti, aku mahu berehat sepenuh hati...mahu tenangkan fikiran, please jgn serabutkan aku lagi.

Dan aku berdoa semoga hari ni berjalan lancar aje...

Amin...


2 comment(s):

Unknown said...

Emmm....macam masalah besar je..relax yea..take ur time to rest..bila dah ok...YEAHH!! come to blogging again...hahahaha

bukankosong said...

thanks MR chips, biasa rr bila masalah melanda..tp syukur suma settle dh : )